Zdravá kozmetika z prírody - 100% prírodná a vegánska - Ekologicky balená aj bezobalová - V súlade s prírodou

FAQs – Často kladené otázky

Neváhejte nás kontaktovat, pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku.

Vrácení a výměna zboží

I když při naší práci vyvíjíme maximální úsilí, aby byl každý jeden zákazník spokojen s našimi produkty, může se stát, že ne každému dokážeme vyhovět. V takovém případě jsme tu vždy pro vás, abychom vzniklý problém vybavili ke spokojenosti vás, našich zákazníků. Neváhejte se proto na nás obrátit a společně vzniklý problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Zakoupil jsem zboží, který mi nevyhovuje. Mohu ho vrátit ?

Naše 100% garance spokojenosti se vztahuje na každý jeden výrobek, který jste si zakoupili přes náš elektronický obchod. Do 90 dní od zakoupení zboží máte tento možnost vrátit. Jedinou podmínkou je, aby výrobek obsahoval minimálně 80% své původní hmotnosti. V tom případě Vám bude obratem a bez dalších otázek vrácena plná kupní cena zboží. Nemusíte mít tedy žádnou obavu, že si zakoupíte výrobek, který Vám nebude vyhovovat a Vy přijdete o své peníze. Nákupem přes náš eshop tedy nic neriskujete.

Zboží mi přišel poškozen. Jak mám postupovat ?

Ačkoliv naše výrobky před jejich zasláním důkladně zabalíme, může se stát, že se během přepravy poškodí. V takovém případě nás okamžitě kontaktujte na adrese: info@namy.sk nebo na telefonním čísle: +421 903 72 73 24 a vzniklou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti výměnou zboží.

Jak mi budou vráceny peníze v případě reklamace zboží ?

V případě vrácení zboží Vám budou Vaše peníze zaslány obratem na bankovní účet, který nám sdělíte nebo poštovní poukázkou. Volba je na vás.

Platba a doručení

Objednané zboží se snažíme doručit zákazníkovi v co možná nejkratším možném termínu. Platbu si zákazník zvolí z několika nabízených možností.

Jaké způsoby platby umožňuje ?

Zákazník si zvolí platbu za objednávku podle svých preferencí. Má na to dvě možnosti:

  • platební karta – platba proběhne online
  • platba na dobírku – suma objednávky je zákazníkem zaplacena při obdržení zboží kurýrovi, České poště nebo vybranému výdejnímu místu Zásielkovňa.sk / Zásilkovna.cz

Jak zboží doručujete ?

Stejně jako formu platby i druh dopravy si zákazník zvolí sám, při objednávání zboží.

Poskytujeme tři možnosti doručení:

  • doručení kurýrem GLS – dostupné pro SR
  • doručení Slovenskou poštou – dostupné pro SR
  • doručení na zvolené výdejní místo Zásielkovňa.sk / Zásilkovna.czdostupné pro ČR a SR
  • doručení kurýrem DPD – dostupné pro ČR

Objednávky nad 20 doručujeme v rámci Slovenska zdarma prostřednictvím Slovenské pošty nebo Zásielkovňa.sk

Objednávky nad 600 doručujeme v rámci České republiky zdarma prostřednictvím Zásilkovna.cz

Jak rychle obdržím svou objednávku ?

Všechno zboží, který se nachází v obchodě namy.sk je aktuálně skladem.

Objednávky přijaté v pracovní den do 12:00 expedujeme ještě týž den, maximálně následující pracovní den.

Objednávky přijaté přes víkend nebo počas svátku expedujeme následující pracovní den.

Doprava kurýrní společností je v rozmezí 1-3 pracovní dny.

Doprava Slovensku poštou se pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů.

Doprava na zvolené výdejní místo Zásielkovňa.sk / Zásilkovna.cz se pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů.

Výrobky

Všechny výrobky, které jsou k zakoupení na naší stránce namy.sk jsou vyráběny z nejlepších přírodních surovin a za použití vlastních, otestovaných receptur s ohledem na životní prostředí.

Jaké suroviny používáte na výrobu ?

Všechny suroviny, které používáme na výrobu, jsou kvalitní a přírodního původu. Základ tvoří oleje a másla – panenský olivový olej, kokosový olej, bambucké a kakaové máslo, přírodní minerální barviva MICA, 100% přírodní esenciální oleje, kaolin, …

Používáte při výrobě palmový olej ?

V žádném z našich výrobků palmový olej nenajdete. Jelikož nám záleží na životním prostředí, tuto surovinu jsme z výrobního procesu zcela vyřadili.

Jako jsou výrobky balené ?

Všechny výrobky jsou ve finální fázi zabalené do papírových obalů nebo sáčků.

Na transport produktů k zákazníkovi využíváme papírové krabice a jako výplň dřevěnou vlnu.

Snažíme se v co největší míře šetřit životní prostředí, a proto nepoužíváme na balení ani přepravu plastové obaly.

Jsme tu pro vás.

Neváhejte nás kontaktovat, ať už potřebujete pomoc s výběrem mýdla nebo Vaší objednávkou.